محمد عطریانفر، با اشاره به ذکر نامش در موضوع پرونده فساد مالی فولاد مبارکه اظهار کرد: من این مسائل را تکذیب می‌کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد عطریانفر درباره پیش بینی مشارکت مردم در انتخابات گفت: مشارکت به مرز ۵۰ – ۶۰ درصد می‌رسد.
«جمهوریت نظام اسلامی، مبانی و راهکارها» عنوان دیگری از سلسله نشست‌های «راه گفتگو» در مؤسسه اطلاعات است که با حضور محمد عطریانفر، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی و مهدی فضائلی، کارشناس و فعال رسانه‌ای و محمد خدادی، دبیر جلسه برگزار شد.
عظریانفر گفت: اکنون دو گانه‌ای در دیدگاه سیاسی و اعتقادی ما جریان دارد که دنیای حقوق و تکالیف دینی را یک سمت و حقوق انسانی و آزادی‌های حقیقی مردم هم سوی دیگر نگاه می کند. تصور من این است که امام (ره) این دو را از یکدیگر جدا نمی‌دید.
توضیحات عطریانفر روزنگار و فعال سیاسی را در خصوص نقش ویژه مردم در نگاه امام خمینی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی می‌گوید: در حال حاضر انقدر شرایط نا معقول و نگران کننده است که چهره‌های اصول‌گرای منطقی و معتدل هم نسبت به سیاست‌های حاکم موضع منفی دارند و منتقد قدرت هستند.
مراسم ختم مادر عیسی کلانتری، رئیس سابق سازمان حفاظت محیط زیست با حضور برخی از چهره‌های سیاسی در مسجد نور تهران برگزار شد. در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، حجت الاسلام و المسلمین مسیح بروجردی، سید عبدالحسین طباطبایی، اسحاق جهانگیری، سید پرویز فتاح، بیژن زنگنه، محمد نهاوندیان، محمد سلامتی، پیروز حناچی، سید محمد غرضی، حسینعلی امیری، محمد عطریانفر، عبدالرضا رحمانی فضلی، سید حسین مرعشی، محسن حاجی‌میرزایی و ... حضور داشتند.
عضو حزب کارگزاران سازندگی با استقبال از توافق ایران و عربستان گفت: ترجیح منافع ملی بر سایر اهداف، توجه به تقویت صلح و ثبات در منطقه و افزایش و گسترش روز به روز روابط با کشورهای همسایه، راهکاری است که می‌تواند در عمل جایگاه جمهوری اسلامی را در روابط بین‌الملل و مناسبات منطقه هرچه بیشتر به نقطه مطلوب نزدیک کند.
یک فعال سیاسی با بیان اینکه باید از رویکرد حاکمیت برای عفو استقبال کنیم، گفت: حاکمیت نیز باید نگاه پیشگیرانه و آسیب‌شناسی داشته باشد.
یک فعال سیاسی هرگونه ارتباط مالی بین خود و فولاد مبارکه را تکذیب کرد.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با ارسال نامه‌ای به وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی، مصوبه کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده واردات ۱۳ قلم کالای اساسی وارداتی و دو قلم کالای تولید داخل به یک درصد را ابلاغ کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ